ویدامارکت

فروشگاه اینترنتی ویدامارکت

ویدامارکت

فروشگاه اینترنتی ویدامارکت

تاپ،جلیقه، شلوار ترک - کد 50013

تاپ،جلیقه، شلوار ترک - کد 50013

تاپ،جلیقه، شلوار ترک - کد 50013


قیمت: 57,000 تومان

خرید تاپ،جلیقه، شلوار ترک - کد 50013


نام محصول: تاپ، جلیقه، و شلوار
برند: آلپینای | Alpinay

مشخصات لباس:
پارچه: ترک
دوخت : ترک
سایز: مدیوم-لارج (M-L) / لارج-ایکس لارج (L-XL)
وزن خالص لباس: 378 گرم
مواد استفاده شده در ساخت: 92% کتان (نخ پنبه ی لاکرا) + 8% الاستن
مناسب پوشیدن برای: زیر مانتو، و به عنوان لباس راحتی منزل

  

توضیحات تکمیلی:
لباسی که در تصویر مشاهده می فرمایید، از سری لباس های تولیدی شرکت آلپینای (Alpinay) ترکیه می باشد. این لباس حاوی 92% کتان (نخ پنبه ی لاکرا) و 8% الاستن است. به همین دلیل، لطافت لباس ها به راحتی قابل لمس می باشد. وجود نخ پنبه ی لاکرا، موجب می شود که لباس، فرم خود را از دست ندهد، و شلوار آن زانو نیندازد. همچنین استفاده از الاستن در ساخت این پوشاک، موجب افزایش میزان کشسانی آنها می شود. وزن نسبتا پایین این ست، سبب می شود که در این لباس ها بسیار احساس راحتی کنید. از دیگر ویژگی های لباس ها، می توان به ثابت بودن رنگ آنها نیز اشاره کرد. شما می توانید با خیال آسوده لباس هایتان را بشویید، بدون آنکه رنگ آنها تغییر نماید.

این ست، دارای سه تکه لباس می باشد؛ یک شلوار جذب، یک تاپ، و یک جلیقه به رنگ سورمه ای تیره، که از تاپ جدا است، و بر روی تاپ می نشیند. با توجه به جدا بودن جلیقه از تاپ، می توانید آن را همراه با تاپ بر تن کنید، و یا در صورت تمایل تاپ را به تنهایی بپوشید.

از این لباس ها می توان برای زیر مانتو و یا به عنوان لباس راحتی منزل استفاده کرد. در حال حاضر دو سایز مدیوم-لارج (M-L) و لارج-ایکس لارج (L-XL) از این لباس در فروشگاه موجود است. بطور تقریبی می توان گفت M-L برای افراد با سایزهای 36 تا 40، و L-XL برای افراد با سایزهای 40 تا 44 مناسب است.
لطفا فراموش نشود که به هنگام ثبت سفارش، سایز انتخابی را در قسمت توضیحات درج فرمایید.



قیمت: 57,000 تومان

خرید تاپ،جلیقه، شلوار ترک - کد 50013

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.